ثبت نام دوره های كاردانی و كارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی-كاربردی تا آخر هفته تمدید شد

ثبت نام دوره های كاردانی و كارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی که از سه شنبه 20 دی ماه آغاز شده است تا آخر هفته تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد، پذیرش دوره های کاردانی پودمانی در 51 کدرشته در استان یزد و بدون آزمون ورودی صورت می پذیرد ، داوطلبان این دوره ها با داشتن دیپلم متوسطه و براساس معدل کل دیپلم و سایر شرایط پذیرش که در دفترچه راهنما ذکر شده است ، پذیرش می شوند.

پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی از طریق برگزاری آزمون در سطح عمومی صورت می پذیرد ، داوطلبان این دوره ها می بایست دارای مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری باشند. آزمون دوره های كارشناسی ناپیوسته پودمانی 29 اردیبهشت ماه سال 91 توسط سازمان سنجش در سراسر کشور برگزار می شود. لازم به ذکر است در این دوره از پذیرش دانشجو، 20 کدرشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته در مراکز آموزش علمی-کاربردی استان معرفی شده است.

داوطلبان علاوه بر خرید دفترچه و کارت اعتباری ثبت نام از باجه های پستی ، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام بوسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است ، اقدام نمایند.

داوطلبان پذیرش شده در دوره های كاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی كاربردی ، از نیمسال دوم تحصیلی 91-90 شروع به تحصیل می نمایند و  پذیرفته شدگان دوره های كارشناسی ناپیوسته پودمانی نیز از مهرماه سال آینده تحصیل خود را آغاز می نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا